Svar på frågestunden

Kanske lite sent men som sagt, bättre sent än aldrig på att svara på frågorna :)
Hur ser din tandborste ut? Min tandborste ser som vanligt ut, men den är rosa,
Varför bloggar du? Jag blogger för att det finns folk som är intresserade av mitt liv, nämen. Jag vet inte. Tycker det är roligt att det finns folk som vill läsa den och därför bloggar jag.
Favorit mat? hmm, svårt. Tycker om så mycket. Men typ palt :p
Vad är du allegisk mot? Tror du menar allergisk, Jag är inte allergisk emot någonting. I alla fall inte som jag vet.
Hur träffades du o din kille? Lång historia, men vi träffades tack vare min syster. Hon och Victor går i samma klass. Och jag tyckte han var otroligt snygg då jag såg han första gången. Och jag trodde inte ens att vi skulle bli tillsammans. Men så började vi smsa och sen så träffades vi någon enstaka gång. Och jag kände att jag började bli kär. Och så ja, så nu är vi tillsammans <3 Jag älskar han så otroligt mycket <3
Favoritlåt just nu? Jag har många favoritlåtar, men en av dom är:
Vad tycker du om jenniferalmstroms.blogg.se? Jag tycker det är en otroligt bra blogg, och det är ju min systers blogg ;)
Bästa bloggen enligt dig och varför? Det finns så många, så kan som inte säga en tyvärr.
Vilka kändisbloggar läser du? Jag läser kissies, jokiboi (ibland) Hans brud hannas blogg och sen Viktor Frisk
Har du gjort designer till andra? Ja det har jag
Vad är du för stjärntecken? :D Jag är oxen
vad är din absolut största dröm? :) Jag har en otroligt konstig dröm, eller kanske inte så konstig. Men jag vill bli sångerska. Kanske inte så roligt men ja.
vilket är din dröm? :) kolla frågan över :)
förebild? Har som ingen, men jag kan säga min älskade syster <3

va e de knasigaste ord du vet? Snabel, min kompis säger det så mycket. Så jag tycker det är de konstigaste ;) Haha Jull <3
Vem/Vad fick dig att börja blogga? :) Det var några kompisar som ville att jag skulle göra de. Så jag gjorde de :)
Vad har varit roligast under det senaste dygnet? :) Nja, har inte hänt så mycket roligt nu. Men igår var det väl det roligaste att komma hem. Förlåt, men jag har inte mått sååååå jävla bra på länge :( Och det roligaste för någon dag sen var att träffa Victor <3
Vad fick du för presenter? ;DD Jag fick mycket ;) pengar, en mygg grej som man ska ha kaffe i ;) navelpiercing, ljus, tvål, 2 par skor. bh, godis bh :p
Vad var det roligaste du fick i present? jag vet inte :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0