Helgen

I helgen har varit den mest underbara/bästa/rolisare osv helgen på länge.
Det började med att i lördags så for jag, Reneé, Joakim, Samuel, Mamma och pappa på PHB och badade. Hade så sjukt roligt. Gå in på Reneés blogg för att se videos där (http://reneesandberg.blogg.se/
 
Sen var vi och åt pizza på pitstop, fett nice. Jag åt en kycklingrulle, såååå gott!
Och så skulle vi gå in på lösviktshuset i öjebyn, ja men vi gjorde då de. Och så står jag och Reneé och pratar lite och så vänder jag mig om och ser att mamma och pappa pratar med någon som jag känner igen konstigt nog. Och jag går fram till dom för att se lite närmare om jag kommer på vem det är, men det klickar som inte. Men då säger mamma/pappa (kommer inte igår vem av dom det var) att det är PJ från vildängel (min favoritfilm, ÄLSKAR den filmen) och jag säger ingenting, jag börjar bara storgråta mitt inne i lösviktshuset. Alla kollar på mig som WTF håller hon på med. Och han säger massa saker till mig men jag mins inte vad, för jag grät så mycket. Och så kramade han om mig och sa lillagumman då, och det är sjukt stort :o Och jag trodde allvarligt inte att pappa kände honom som han hade sagt till mig. Men nog fan gjorde han de.
Sen när vi åkte därifrån så grät jag från öjebyn och hem. haha! åå, det är så stort för mig att få träffa honom. Han är verkligen en preson som jag ser upp till.
Men då vi kom hem så messade jag med Victor, och han kom hit med några av sina vänner. Men hans vänner åkte vidare sen på kvällen. Så victor sov här, mysigt. Hade det så mysigt med honom <3
Så på söndagen gjorde vi inte så mycket, jag och Victor såg film och chillade. Och sen på kvällen så åkte han till Älvsbyn.
 
Så det var min helg, HELT UNDERBAR OSV!!!
'
 
3 bilder från i helgen då :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0