Julia gästbloggar!

Hej alla!! Nu är det Julia (Emelie´s kompis) som skiver. Jag fick i uppdrag av henne att gästblogga^^ Få se nu.. hur ska jag börja? Jag är en knasig tjej som älskar djur, precis som alla andra här på grans gör :DD Jag har en hund och akvariefiskar xD Hunden heter Nellie och är en blandras mellan schäfer och sebirean husky!! Jag älskar också att sjunga, dansa och vara med kompisar :D En sak jag verkligen älskar är 80-talet!!♥ Älskar musiken, stilen, jaa allt som handlar om 80-talet xD Jag har också en blogg, i september fyller min blogg 2 år!! Följ mej gärna via bloglovin♥ Länkar till min blogg här lite längre ner^^ 

Tänkte skriva lite om Emelie:

Emelie är en sjukt snäll kompis som jag verkligen tycker om♥ Hon är nog en av mina bästa vänner. Man kan prata med henne precis om allt och lyssnar alltid! Hon är rak på sak och säger precis vad hon tycker. Finns så mycket jag skulle vilja skiva.. haha skulle få hålla på hela dagen xD Haha jag älskar dej gumman, du är underbar du med♥
Det var nog allt!


Min blogg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0