Vad vill jag att en kille ska ha för att jag ska falla för honom?

På svenskan idag så var det några tjejer som var småledsna över sitt kärleksliv. Och det är jag med. Men så läraren som vi hade tog upp vad vi ville att en kille skulle ha så vi skulle fälla för honom.
Så jag tänlte berätta vad jag tycker en kille ska ha eller vara. men en kille behöver inte ha allt det, kanske inte någonting av det för att man ska bli förälskad i honom.
  • Ögonen: Ett par vackra ögon som kollar mjukt på en
  • Kroppen: killen ska vilja träna (eftersom jag älskar att vara ute och springa)
  • Längden: Killen ska vara längre än mig (160)
  • Lite barnslig: Han ska kunna vara barnslig men ändå vara mogen
  • Musiker: Kanske ska spela någonting eller sjunga

Det är få saker som jag tycker. men som jag skrev: Killen som jag blir kär i kanske inte ha någonting av allt detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0