sur

Förlåt för dålig uppdatering, men är just nu inte på så bra humör. Säger bara att det finns idioter.. snälla någon skaffa ett liv och bete er för fan!
Aja, ska inte slösa min dyrbara enegi på dom, ska slösa den på mina underbara vänner.
Idag har jag varit med Caroline, Melinda och Julia, gullungar <3 Vi har som valigt bara varit barnsliga haha, det får man väl ändå vara. Öö Bitch ja det får man verkligen. Men aja, vi har alla ett problem, och ja, skriver inte ut de på bloggen. Sånt behöver inte komma ut, för jag vet att dom som jag är sur på kan läsa...
Men ligger nu i sängen och myser med katten, ska snart gå ner och se lite tv.
Men vi får höras, hade gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0