Tvillingen din gästbloggar!

Chaa chaa, tänkte bara berätta att jag har hjälp min tvillingsyster lite med hennes blogg, och jag tycker själv att den är jätte snygg, vad tycker ni?
Jag tänkte berätta lite om min syster och vad hon betyder för mig.
Jag vet inte vart jag ska börja, du vet redan att jag älskar dig, och att jag alltid finns för dig, och jag vet att det kan vara jobbigt ibland att dela rum med mig, och att vara tvilling, men hallå bruden jag vet hur det är ;)
Ibland så kan det vara en pina att ha en tvillingsyster, men ibland kan de avra det underbaraste som finns i hela världen, jag kan alltid prata med dig vilken tid på dygnet det än är, jag kan skratta och även gråta med dig!
Jag kommer alltid att finnas för dig, och då vi skills åt så kommer jag hålla kontakten med dig, du och jag föralltid syster, hur långt vi än är ifrån varandra så har vi ett speciellt band mellan oss.
DU e underbar syster ♥
för att komma till min blogg, klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0