good morning all the little readers

Tänkte börja med att svara på en kommentar jag har fått.


Kommentar av Joel: Klart jag vill lära känna dig mer Emelie! :D

Svar: Så nice så nice, då får vi bara se till att det blir så då :)


Jani, jag har egentligen sovmorgon till 07:00, nu tycker säkert många att det inte är sovmorgon. Men för mig som alltid stiger upp kl 06:00 så är det sovmorgon.
Men jag ska åka med Hanna till skolan idag, hon hämtar mig vid 08:00 eller någonting sånt. Och sen blir det att vara i skolan till typ 5 halv 6. Känns lite drykt, men det går nog bra. Hoppas jag.
Men ska ta och börja fixa mig nu, ni får ha det så gött. Och jag ska försöka att börja blogga igen. Men hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0