Saker ni kanske inte vet om mig!

Kärlek och Relationer
 
Ditt civilstånd? I ett förhållande <3
Är du nöjd med det? Självklart <3
När kysste du någon senast? Då jag var med Marcus, ett tag sen tyärr!
Vem kysste du senast? Marcus <3

Har du varit kär på riktigt? Ja!
Har du varit tillsammans med någon du älskar? Jo
Ditt längsta förhållande? 1 år och 8/9 månader
Vad för sorts killar faller du för? Jag kan inte säga att jag faller för just en speciell sorts killar, men jag tycker då att han ska se bra ut, bry sig om hur han ser ut, han ska vara barnslig och sen ska han kunna vara mogen också.
När vill du skaffa barn? Då jag blir vuxen och redo.
Har du kysst någon annans pojkvän? Nej!!
 
Privat
Har du sårat någon med flit? Jopp
Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook/blogg.se
Vem i din familj kommer du bäst överens med? Tvillingsyrran <3
Vem bråkade du senast med? ??
Är du rökare? Nej
Snusar du? Nej
Hur gammal är du? 17 år
Har du bra självförtroende? Ja, det är klart jag har :)
 
Personer
Vem litar du på till 100%? Min tvillingsyster!

En snygg person? Hmm, Marcus är självklart snyggast!
Vem smsa dig senast? Lina
Vem smsa du senast? Lina
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem kramade du senast? Pappa
Vem såg du senast? Syrran
Vem ser du upp till? dom som e långa ;)
En bra artist? Det finns så många som är bra, men jag kan väl säga 1D ;)
 
Randomfrågor
Vilken är din viktigaste ägodel? Telefonen/Datan ;)
Hur ser din drömkille ut? Han ska va snygg!
Är du homofob? Nja, har inget emot homosexuella.
Har du tandläkarskräck? JA!!!
Hur många har varit otrogna med dig? vet inte!
När var du senast i Stockholm? i 9an på klassresa :)
Är du helsvensk? Jo
Har du fått ditt hjärta krossat i år? jopp
Vad är du rädd för?
Är du lycklig? Ja
Brukar du använda smycken? Jo, ibland :)
Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Tillit och kommunikation!
Vad vill du bli i framtiden? Jag vill bli hundförare

Vad heter din bästa vän? - Jag har 3 stycken som jag har nära mig! Sara, Julia och Melinda
Hur gammal är hon? - Dom är 17
Ert bästa minne? - Vi har sååå många!
Är hon fin?- Dom är självklart fina <3
Har ni skrattat tills ni har börjat gråta? - Haha yess!
Har ni sett på film? - Jodå
Har du sovit hos henne? - Jag har sovit hos Julia och Melinda, men inte hos Sara
Har hon sovit hos dig? - Ingen av dom har gjort de :p
Har ni suttit uppe hela natten? - Nej, det har vi inte. Men vi har varit uppe länge :)
Har ni vart utomlands? - Nej
Älskar du henne & dina vänner? - Ja det gör jag verkligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0