Svar på era frågor

Har haft en frågestund. Men inte orkat svara, men nu tar jag tag i det och svarar på alla era frågor
 
1.vad tycker du om jenniferalmstroms.blogg.se
 
Svar: Jag tycker den bloggen är grymt bra

2. vad är det bäste med sommaren?
 
Svar: Det bästa är nog sol och bad

3. tycker du om vinter?
 
Svar: Jag gillar inte vintern då mycket.

4. var har du köpt ditt löshår?
 
Svar:Jag mins inte vad sidan heter, men om jag hittar den så ska jag länka den. Lovar

5. hur tycker du själv att du ser ut ? ( Du e fett söt)
 
Svar: Men herregud, jag är den snyggaste bruden som finns. Inte annan är snyggare än mig, alla tjejer, håll era killar i koppel för jag lovar. annars ;)
HAHAHHA, jag skojade bara. ;Men jag vet inte

6. hur snygg e jag ?
 
Svar: Du är grymt snygg Jennifer

7. vad är du rädd för?
 
Svar: Jag är grymt rädd för spindlar. Jag klarar verkligen inte av dom. Fyfan

8. Vad vill du jobba med?
 
Svar: Jag vill börja jobba som hundförare

9. Vad har du för planer för vintern?
 
Svar: Jag har absolut inga planer för vintern nu

10. länka din favorit låt!
 
Svar: Jag länkar den lite senare!

11. Vad tycker du om:
Reneé: Hon är en grymt underbar vän, jag älskar verkligen henne <3
Joel: Han är en så sjukt snäll vän, så rolig också
Jennifer: Hon är ju min syster, så hon älskar jag grymt mycket
 

12. Vad är den godaste maten och den absolut dåligaste!?
 
Svar: Godaste hmm. Det finns så mycket, men jag säger väl palt. Och den absolut dåligaste är morotssoppa
 
13. Skulle du kunna göra en video då du visar hur du fixar ditt hår? :)
 
Svar:Det skulle jag kunna göra senare :)

14. E detta en fråga?
 
Svar: Haha, självklart är de en fråga

15. Coca-cola eller fanta?
 
Svar: Coca-cola

16. Salta eller sura godisar?
 
Svar: Salt

17. popcorn eller chips?
 
Svar: Chips

18. hamburgare eller pizza?
 
Svar: beror på vad man är sugen på

19. Trängar du någonting?
 
Svar: Jag tränar fotboll på sommaren

20. Hur ofta tränar du ?
 
Svar: Det har inte varit så mycket nu för tiden, för jag varit sjuk. Men då jag verkligen kör kan det bli upp till 5 gånger i veckan

21. har du några piercingar?
 
Svar: Jag har en i naveln och en i näsan
 
22. Vad tycker du om min blogg?
 
Svar: Jag tycker din blogg är bra Joel

23. Vilken är din favoritfärg?
 
Svar: Rosa

24. Vad vill du jobba med när du blir äldre?
 
Svar: Mest av allt så vill jag bli hundförare

25 Hur länge brukar du fixa dig på morgonen?
 
Svar: för skolan kansek 20 min, men om jag ska bort så kanske 2 timmar

26.Känner du att du har valt rätt program?
 
Svar: Ibland så ja, men ibland så inte
Till er som inte vet vad jag går, jag går på Grans Naturbruksskola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0