Praktik

Hejsan, som ni ser så har min blogg fixats, tack vare min underbara vän Melinda. Saknar mina små tjejer så mycket.
Det är sista dagen på lovet nu och imon börjar mina 6 veckor på praktiken. Kommer blogga om det och det kanske kommer upp lite bilder. Första veckan ska jag vara på en skola, så då kanske det inte kommer nå bilder. Men dom andra 5 veckorna ska jag vara på en gård, så då kommer det säkert bilder.
Under lovet så har jag varit med min pojkvän och sen har vi då varit hos min farmor. Har haft det så trevligt.
Och igår så gick Luleå hockey till final och dom ska möta Skellefteå, och eftersom jag håller på skellefteå så vill jag ju att dom ska ta död på Luleå.
Men ska ta och kolla lite nu på facebook, så hörs vi senare. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0