Svar på fråga

Moa: Har du redan en ny kille efter dig o Victor?! :o
 
S: Ja, jag har en annan kille. Men då kan jag dra en lång förklaring för dig och alla andra som läser. Och nu kommer säkert det att komma många som tycker att jag är falsk och att någon kommer visa Victor detta, men och, jag har gått vidare i mitt liv. Jag har börja komma tillbaka till mitt gamla jag tack vare Thommy ( som han heter)
Jag är tillsammans med en som heter Thommy, och jag mår jätte bra med honom. Han är sjukt snäll och ja, han är underbar, han är rolig, han tänker på mig, han hittar på saker, ja vi gör mycket tillsammans. Vi sitter inte bara inne och degar! Vi gör saker.
Och nu undrar säkert många varför jag gjorde slut med Victor, men det var för att jag inte kände någonting för honom. Man ska vara två i ett förhållande, man ska vara kära i vanadra. Och det ska inte bara vara en som ska vara kär i den ena och inte den andra vara kär i den andra, eller vad man ska säga. Så eftersom jag inte kände någonting för honom så gjorde jag slut. Jag försökte få tillbaka känslan för honom många gånger. Men den fanns inte där.
Och efter ett tag så började jag umgås med Thommy, och sen så ja, fick vi känslor för varandra och så blev de som det blev. Vi blev ett par.
 
Så där har du mitt svar, hoppas de duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0